Paroles de Days of our livez

Bone Thugs N Harmony

pochette album Days of our livez
Voir sur Itunes

sonnerie téléphone portable pour Days of our livez
Clip vidéo

Bone thugs-n-harmony

Krayzie:
Bone, bone, bone . . .
Wasteland soldiers.
These are the days of our lives (of our lives, of our lives).
I've been strugglin', hustlin', thuggin' it forever.
Come and look deeply in my eyes.
(with layzie: my eyes)
I've been strugglin', hustlin', thuggin' it forever, and ever.
Bone, bone, bone . . .
We gotta prepare, gotta prepare, gotta prepare for eternal warfare.
Only time will tell who dies.
These are the days of our lives.
(layzie: only time will tell . . .)
Come look deeply in my eyes.
These are the days of our lives.
See the murder mold our lives.
(layzie: see the murder mold.)
These are the days of our lives.
(layzie: these are the days of our lives.)
These are the days of our lives.
Now come into my world, and you can see that we are more than thugs.
(with layzie: we're more than thugs. we're more than thugs. we're more than thugs.)
With just a little twist of harmony, we're smokin' lethal warriors.
(with layzie: we're warriors. we're warriors. we're warriors.)

Layzie:
Eternal your thugs. here i come, tellin' 'em soldier stories. been daily collectin' my lesson, went out on a quest and without any question, stressin', no restin', we journey. this blessin' shiftin' the game, rearrangin' thangs, 'cause most the world was bringin' me down. mesmerized, controlled by the other side, and the devil was in my town, looking for me . . .

Wish:
. . . but he won't get me in time, fuckin with bone, and he's likin' these rhymes. we rhyme, better believe, it's all the time, nigga, we 'live. we straight up soldiers (soldiers). better hear what i told ya (told ya). we rob before we go broke, man, we robbin' y'all, all a y'all, all a y'all.

Krayzie:
Y'all my dogs. if ya call or ya fall, depend on that nigga whenever, and i will be there. lean on me, but let us get rid of the enemies makin' me sayin', "now why, oh, why?", but if you think you can hang, then . . .

Now come into my world, and you can see that we are more than thugs.
(with layzie: we're more than thugs. we're more than thugs. we're more than thugs.)
With just a little twist of harmony, we're smokin' lethal warriors.
(with layzie: we're warriors. we're warriors. we're warriors.)

Layzie:
Thuggin' in the studio, y'all know we roll hydro. everytime we rhyme, i'm high. look at me deeply in my eyes. i rise to the top of the game. nowhere did i have to run, now way did i have to turn. sherm, but a lot of niggas won't learn, but the money that i earn, won't burn, so come again.

Wish:
Better watch that mac-10, nigga. this one's for me and my friends. we steadily rollin'. i told ya. keep bringin' home platinum and gold ones. pap. pap. put it all on the ground, yeah bone, yeah, we used to get down (get down) with a clack back, put on the ground, now get down.

Bizzy:
Well, it must be ghosts who stroll, when i roll, but they ain't gon' get in, though. i'm sittin' alone in my window. little eazy, bless his soul, it's so cold, (it's so cold). lil' bizzy got stress from the peeps the streets, and none of these police holice know me, still wanna him cuffed up, bitch. no peace, no peace.

Krayzie:
Now, come into my world, and you can see that we are more than thugs.
(with layzie: we're more than thugs. we're more than thugs. we're more than thugs.)
With just a little twist of harmony, we're smokin' lethal warriors.
(with layzie: we're warriors. we're warriors. we're warriors.)

Bizzy:
And it ain't no mystery that biz still be yellin', bailin', pullin' into me city. study ripsta's scripture, sista, receive me, i'm off. "hey, weeders 'til the end (end), maybe double me up and get one for my friend. twenty-twin, twin, we're biddin' on bud (on bud), start the bid at a fin. so, who wanna bag? who wanna bag? you wanna bag? you gotta bag. sold." send him outta the door to liquor store for the blunts to roll. only my lord can tell who dies. so pick up the puzzle and pieces and put it together of our lives.

Krayzie:
My lordy lord maintain. it's hard 'cause i'm a soldier at war. 'cause everybody wanna try to bring out the devil in me, but they're evil, and better believe weed keeps me at ease. take notes, oh no, 'cause here it comes. that murder mo comin' to carry you, oh, you, oh. we're lovin' this shit, when they pullin' the gauge out (murder). hey, they put it up to your temple, and we blow your brains out. die.
Now, come into my world, and you can see that we are more than thugs.
(layzie: we're more than thugs. we're more than thugs. we're more than thugs.)
With just a little twist of harmony, we're smokin' lethal warriors.
(with layzie: we're warriors. we're warriors. we're warriors.)
Only time will tell who dies.
Come look deeply in my eyes.
See the murder mold our lives.
These are the days of our lives.

Les autres musiques de Bone Thugs N Harmony